Underworld Blood Wars 3D (Film recensie)

fb7688b6058f4c9b76c608e543070719

Aangezien ik een hele grote fan ben van de Underworld films had ik alleen al moeite om een filmposter voor deze poster te kiezen.

Ik ga je vast vertellen dat als je de film niet hebt gezien dat het niet verstandig is om naar beneden door te scrollen, omdat ik niet anders dan kan spoileren over deze film. Dat komt omdat ik razend enthousiast ben over deze film!

Toen ik van mijn moeder hoorde dat ze gezien had dat deze film in de bioscoop kwam had ik haar niet eens geloofd. Zolang ik mij kan heugen is er nog nooit een film van Underworld in de bioscoop gekomen. Maar nadat ik hem op de website van Utopolis zag staan moest ik toch wel mijn excuses aanbieden. Oeps momentje…

Twee dagen nadat hij in première was gegaan had ik kaartjes gereserveerd op de bovenste rij. Nadat we ons 3d brilletje hadden opgezet konden we er tegenaan.
Ten eerste wil ik even duidelijk maken dat ik Kate Beckinsale als Selene echt geweldig vindt. Ze speelt het karakter ontzettend goed en dat kan ook niet anders na zoveel jaar haar gespeeld te hebben.

Aangezien ik nog niet op internet had bekeken wie er tot de nieuwe cast behoorde was ik totaal overdonderd (en kwam er een klein gilletje uit mijn mond), toen ik erachter kwam dat Tobias Menzies, die Jack Randall speelt in Outlander, een rol had gekregen in Underworld. Ja, ik werd meteen gek!

Natuurlijk was Theo James weer terug in de film en word zijn rol in het verhaal steeds duidelijker. De relatie tussen hem en Selene is mooi om te zien. Ze zijn de enigste familie, ook al hebben ze geen bloedband, van elkaar.

Al twee films lang wachtte ik op de terugkomst van een ander favoriete karakter uit deze films. We kennen hem allang als Michael, maar nee ook in deze film is hij spoorloos. Nu wordt er beweerd dat hij dood is, maar ik wil en kan dit niet geloven. Deze film is afgelopen met een open einde, dus we kunnen niet anders zeggen dan dat er nog een film komt. Als hij daar echt niet in zit ga ik echt heel hard huilen.

Ondanks dat ik de film geweldig vond, had ik het idee dat dit een tussen film was. We weten dat de dochter van Selene en Michael uiteindelijk uit het plaatje verdwijnt. Door deze film had ik het idee dat het een begin was om haar weer terug te laten keren. Aan het einde van Blood Wars zag je haar voor tien seconden terug.
Het feit dat ze allerlei aspecten uit de eerste films opnieuw herhaalde in deze film vond ik erg leuk om te zien. De liefde tussen een vampier en lycan is toch zo gek nog niet. We leerden ook nieuwe dingen uit de wereld van de vampiers. Ik hoop dat een nieuwe geïntroduceerd karakter een grote rol gaat spelen in de volgende film. Ze was erg vernieuwend en erg prettig om naar te kijken.

Ik hoop dat je deze film zult bekijken en ik hoop dat je de films hiervoor ook zult bekijken. Ze zijn geweldig!

 

 

 

Geef een reactie

